Populära länkar


Varumärken

Alla varumärken

Kategorier

  • Inga avgifter
  • Gratis fraktalternativ
  • Snabb leverans
  • Öppet köp returrätt 14 dagar (ej läkemedel)
  • Betala säkert med avgiftsfri faktura, kort eller internetbank
  • Tel 08-751 4130, vardagar 9-12, 13-17
  • Klimatkompenserade hemleveranser
  • 18-årsgräns vid köp av läkemedel
Produkten läggs i din varukorg.
Produkten har lagts till i din varukorg.

Så handlar du

  1. Välj en produkt och klicka på Köp för att lägga den i varukorgen. På samma sätt kan du lägga till fler produkter i varukorgen.
  2. När du har lagt de produkter du önskar i varukorgen, klicka på Till kassan högst upp i sajtens högra hörn. 
  3. Om du vill kan du logga in för att koppla ordern till ditt konto. Logga in med användarnamn och lösenord om du redan har ett konto hos oss, annars kan du välja att Skapa nytt konto.

I kassan

  1. Kontrollera din beställning. Här kan du enkelt ändra innehållet om du t.ex. önskar ta bort en produkt eller öka antal. Här anger du även en eventuell rabattkod.
  2. Leveransinformation. Ange e-postadress för orderbekräftelse och  leveransavisering mm.  Ange även postnummer för leveransorten för att kunna visa fraktalternativ. Klicka Fortsätt.
  3. Välj fraktsätt, utlämningsställe och aviseringssätt. Välj det fraktsätt du önskar. Om du är privatkund kan du välja mellan Postnord Varubrev Klimat, DHL Service Point, DB Schenker, Postnord Varubrev 1:a klass, Postnord MyPack och BEST hemleverans. Om du är företagskund kan du dessutom välja DPD Företagspaket 16:00. Läs mer om frakt och leverans här. Välj ombud om du väljer ett fraksätt där det är möjligt.  Välj även vilket sätt du vill få aviseringen av försändelsen, via sms, e-post eller brev. Om du har valt sms-avisering behöver du fylla i det mobilnummer sms-aviseringen ska skickas till. I detta steg kan du också lämna ett meddelande till oss genom att skriva i fritextfältet. Observera att din order kan fördröjas om du lämnar ett meddelande då dessa hanteras manuellt. Klicka på Privatperson om du handlar som privatperson och på Företag om du är en företagskund.
  4. Betalsätt. I detta steg finns viktig information om val av betalsätt. Läs igenom och gå sedan till steg 5.
  5. Adressuppgifter. Ange din e-postadress och klicka på Fortsätt och ange de uppgifter som sedan efterfrågas som exempelvis postnummer. Får du upp fel personuppgifter klicka på länken Inte du? Vill du ändra din adress eller telefonnummer klicka på länken Ändra adress eller telefon. Kontrollera dina uppgifter och klicka på Slutför köp.

Tack för ditt köp! Beställningen är nu genomförd och en order mot faktura kommer att skapas. Fakturan skickas till angiven mejladress. Om du önskar kan du nu ändra från e-postfaktura till pappersfaktura genom att klicka på länken Beställ en pappersfaktura för 5 kr som du hittar på kvittenssidan. På denna sida kan du också ändra betalsätt till delbetalning, kontokort eller direktbetalning via internetbank. Läs mer om de olika betalsätten här.

En orderbekräftelse skickas till din e-postadress som en bekräftelse på att beställningen är mottagen. Har du ändrat betalsätt kommer du att få en ny bekräftelse till din e-post. När beställningen skickas från vårt lager får du leveransbesked via mejl med en länk till en statussida, där du kan följa leveransens gång från vårt lager hem till dig. 

Kontakta gärna vår kundservice om du har frågor eller behöver hjälp!

Så prenumererar du

Om du automatiskt vill få återkommande leverans av en produkt kan du välja att starta en prenumeration. Läs mer om hur du prenumererar här.





  • Klicka här för att kontrollera om webbplatsen är laglig
  • Vi är certifierade av Trygg E-handel
  • Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Bisnodes värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Bisnodes databas.
  • Klarna - faktura, konto, delbetalning, kort och internetbank
  • BEST Transport logotyp
  • DHL Service Point
  • Posten
  • Schenker